آرشیو دی ماه 1402

آشنایی با تجهیزات صنعتی

موتور پمپ بنزینی بهتر است یا موتور پمپ نفتی بنزینی؟

۱۰ بازديد
این موضوع از چند دیدگاه قابل بررسی است. قیمت موتور پمپ بنزینی کمتر از موتور پمپ نفتی بنزینی است پس سرمایه گذاری اولیه کاهش خواهد یافت. از طرفی ، هزینه بنزین در مقایسه با نفت بیشتر است ، پس هزینه های بهره برداری موتور پمپ نفتی بنزینی کمتر است. به لحاظ کارکرد هر دوی این موتورپمپ ها دارای کاربرد یکسان بوده و مقدار هد و دبی در هر دو موتورپمپ توفیق زیادی نمی کند.

پمپ روبین اصلی

بیشتر بخوانید:آشنایی با نحوه تعویض روغن موتور پمپ روبین
تفاوت موتور پمپ بنزینی با نفتی بنزینی
عموماً موتور پمپ ها در بازار ایران به انواع یک ، دو ، سه و چهار اینچی تقسیم بندی می شود. عموماً موتور پمپ از جنس آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد.

موتور پمپ بنزینی به دلیل کوچکتر بودن موتور، در مقایسه با انواع نفتی و دیزلی ، دارای وزن کمتری است و راحت تر میتوان جابجا کرد. موتور پمپ بنزینی 1 ، 2 ، 3 و 4 اینچ در سایت کالا صنعتی موجود است.
علاوه بر وزن سبک تر موتور پمپ بنزینی، تعمیرات آسانتر و هزینه تعمیر کمتری نسبت به موتور پمپ دیزلی دارد.
همچنین متوسط طول عمر و کارایی موتور پمپ بنزینی بیشتر از دیزلی است.
شاید برای شما هم جالب باشد که چرا موتور پمپ بنزینی روبین طول عمر بیشتری دارد در حالی که دور موتور بنزینی و دیزلی حدود 3000 تا 3600 دور است و بین دیزلی و بنزینی یکسان است؟ نکته این است که ضریب تراکم موتور پمپ بنزینی روبین بین 8 تا 10 است و این در حالی است که ضریب تراکم در موتور پمپ دیزلی ( مثلاً موتور پمپ دیزلی لیو ) بین 14 تا 17 است. ضریب تراکم بیشتر در موتور بنزینی به معنی فشار بیشتر به اجزای موتور بوده و به همین دلیل است که اکثر موتورهای دیزلی را بزرگتر از موتور بنزینی هم توان خود می سازند تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

در هوای سرد بدیهی است که موتور پمپ بنزینی بهتر روشن می شود و دلیل اینکه موتور پمپ روبین بنزینی نفتی ساخته می شود این است که ابتدا موتور پمپ با بنزین روشن شود و وقتی گرم شد ، نفت وارد مدار می شود. پس موتور پمپ بنزینی نفتی روبین دارای دو محفظه برای سوخت است. کاربراتور در موتور پمپ بنزین و نفت روبین هم متناسب با کاربری آن تولید شده است. برای خرید موتور پمپ های بنزینی و نفتی بنزینی یا دیزلی با کارشناسان فروش در تماس باشید.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE/114/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D9%86%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C

دلایل رایج خرابی پمپ شناور

۱۱ بازديد
عدم هواگیری پمپ شناور
وجود حفره‌ها و حباب‌های هوا درون پمپ
جهت دوران اشتباه پمپ شناور
سرعت دورانی پایین پمپ شناور
عدم قرارگیری به اندازه کافی قسمت مکش داخل سیال
استفاده از پمپ شناور برای ویسکوزیته‌های زیاد
خرابی سیستم آب‌بندی پمپ
عدم هواگیری پمپ شناور
پمپ شناور از جمله پمپ‌هایی است که نیاز به هواگیری دارد. عدم هواگیری از اصلی‌ترین علل خرابی پمپ شناور است. در هنگام راه اندازی پمپ، قسمت لوله مکش را باید داخل سیال قرار داده و از ورود سیال به پمپ اطمینان حاصل کرد. سپس شیر تخلیه هوا را باز کرده تا هوای محبوس داخل پمپ خارج شود و بعد از اینکه سیال شفاف و بدون هوا خارج شد، شیر تخلیه بسته می‌شود.

وجود حفره‌های هوا درون پمپ
زمانی که در حین کارکرد پمپ شناور صدایی شبیه حرکت سنگ ریزه شنیده می‌شود، نشان از وجود حفره یا حباب‌های هوا درون پمپ است. وجود حفره‌های هوا به دلیل کم شدن فشار سیال و بروز پدیده کاویتاسیون است. این اتفاق، پدیده ای مخرب در پمپ محسوب می‌شود و می‌تواند خرابی پمپ شناور را سبب شود. برای رفع آن باید میزان دبی سیال عبوری از پمپ را کاهش داد.

جهت دوران اشتباه پمپ شناور
بستن اشتباه سر سیم‌های الکتروموتور پمپ شناور منجر به دوران شفت و پروانه آن در خلاف جهت درست آن شده و در عملکرد پمپاژ مشکل ایجاد کرده و این اتفاق باعث خرابی پمپ شناور می‌شود. جهت درست چرخش پمپ شناور بر روی پوسته آن علامت گذاری شده است که باید به آن توجه کرد.

سرعت دورانی پایین پمپ شناور
پمپ شناور در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی می‌شود و بسته به کاربرد و حجم آب پمپاژ شده نوع آن انتخاب می‌شود. ولتاژ برق تکفاز و سه فاز متفاوت است. زمانی که از پمپ شناور سه فاز استفاده می‌شود، در صورت قطع شدن یکی از فازهای تغذیه و عدم چک کردن این موضوع پمپ با سرعت دورانی کمتری کار می‌کند و عملکرد پمپ دچار اختلال می‌شود.

عدم قرارگیری به اندازه کافی قسمت مکش داخل سیال
برای عملکرد درست پمپ شناور باید قسمت لوله مکش آن بطور کامل داخل سیال قرار بگیرد. در مواقعی که پمپ شناور داخل مخزن قرار گرفته، می‌توان حجم سیال داخل مخزن را افزایش داد و مواقعی که داخل چاه قرار گرفته می‌توان با فروبردن بیشتر پمپ، قسمت مکش را بطور کامل داخل سیال غوطه ور کرد.

استفاده از پمپ شناور برای ویسکوزیته‌های زیاد
ساختار پمپ‌های شناور به گونه ای طراحی شده است که برای انتقال سیالات تمیز و با ویسکوزیته پایین مناسب هستند. در صورتی که پمپ شناور داخل سیال غلیظ‌تر یا آب‌های حاوی ناخالصی زیاد قرار بگیرد، احتمال گرفتگی پمپ و اعمال فشار به قطعات چرخشی وجود داشته و خرابی آن را در پی دارد.

خرابی سیستم آب‌بندی پمپ
خرابی در سیستم آب‌بندی پمپ شناور می‌تواند منجر به ورود هوا به محفظه پمپ شود. به این صورت که پمپ بجای سیال، هوا را مکش کرده و هوای وارد شده به پمپ خود منجر به بروز هواگرفتگی و مشکلاتی که قبلا توضیح داده شد، می‌شود. برای خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

جمع‌بندی

پمپ شناور جز پمپ‌های کاربردی در حوزه کشاورزی بوده و استفاده عمده آن به عنوان پمپ ارتفاع بالا چاه عمیق برای انتقال آب از چاه به زمین‌های کشاورزی می باشد. پمپ‌هایی مانند شناور که ساعات طولانی روشن بوده و در حال کارکردن هستند، بیشتر در معرض خرابی پمپ قرار می‌گیرند. به منظور جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به پمپ و افزایش هزینه‌های مربوط به تعمیر و تعویض و همچنین جلوگیری از خاموش بودن و قطع عملیات انتقال آب از چاه ها لازم است با خرابی‌های رایج پمپ شناور آشنا بود و سپس در جهت رفع مشکل اقدام کرد. در این مقاله کالاصنعتی به دلایل و علل خرابی پمپ شناور پرداخته شد. در صورتی که هر گونه مشکلی در عملکرد پمپ شناور داشتید می‌توانید با کارشناسان خبره ما تماس گرفته و از آنها مشاوره بگیرید.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE/1925/%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1

الکتروموتور گیربکس دار

۱۰ بازديد
الکتروموتور گیربکس دار که با نام موتور گیربکس، الکتروگیربکس و Gear Motor نیز شناخته می شود، ترکیبی از یک الکتروموتور با گیربکس است که برای انتقال نیرو و همچنین کنترل سرعت و گشتاور به صورت همزمان طراحی و تولید شده است. همین ویژگی انواع الکتروموتور گیربکس دار را به گزینه ای ایده آل جهت استفاده در طیف گسترده ای از صنایع مانند معادن، تولیدی ها، ماشین آلات صنعتی و ... تبدیل نموده است. الکتروگیربکس ها بر اساس نوع چرخ دنده های استفاده شده در گیربکس صنعتی، دسته بندی می شوند؛ رایج ترین انواع آن ها شامل چرخ دنده های خار (Spur)، هلیکال، خورشیدی و حلزونی هستند که هریک مزایای مخصوص به خود را داشته و در کاربردهای خاصی استفاده می شوند.
از آن جایی که الکتروموتور گیربکس دار برای عملکرد مطمئن تحت بارهای نسبتاً بالا طراحی می شود، باید از مواد مستحکمی مانند چدن، فولاد و یا آلیاژهای خاصی از آلومینیوم ساخته شود تا نسبت به حرارت و نیروهای وارد شده در حین کار مقاومت کافی را داشته باشد. در این مقاله به معرفی موتور گیربکس دار، انواع و اجزای آن ها می پردازیم و نکاتی را در خصوص نحوه انتخاب بهترین الکتروموتور گیربکس دار بیان می کنیم. ضمناً در مقاله الکتروگیربکس هالوشافت نیز اطلاعات مفیدی در همین راستا بیان شده است که خواندن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

اجزای الکتروموتور گیربکس دار
اصلی ترین اجزای الکتروموتور گیربکس دار عبارتند از:

1) چرخ دنده ها
چرخ دنده ها نقش بسیار مهمی در الکتروموتور گیربکس دار ایفا می کنند و سرعت و گشتاور مورد نیاز سیستم را فراهم می سازند. همانطور که گفته شد، بر اساس نوع چرخ دنده استفاده شده، الکتروگیربکس ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

2) پوسته
وظیفه پوسته در بر گرفتن تمامی اجزای الکتروموتور گیربکس دار و همچنین محافظت از آن ها است؛ به همین علت پوسته این محصولات اغلب از جنس چدن است.

3) شفت های ورودی و خروجی
شفت یا محورهای ورودی و خروجی در موتور گیربکس ها می تواند از نوع هالوشافت (شافت مادگی یا سوراخ) یا سالید شافت (شافت نری یا میله) باشد و معمولاً از جنس فولاد ساخته می شود تا توانایی انتقال مؤثر نیروی مکانیکی را داشته باشد.

4) یاتاقان ها
وظیفه یاتاقان ها، تحمل و کنترل کردن بارهای شعاعی و محوری در الکتروموتور گیربکس دار است. برای اطلاع از قیمت یاتاقان با کارشناسان فروش در تماس باشید.

5) نشت بند یا کاسه نمد
کاسه نمد یا نشت بند برای حفاظت از موتور گیربکس در برابر آلودگی ها و عوامل خارجی مانند گرد و غبار و رطوبت طراحی شده است؛ همچنین از نشت روغن و روانکار درون دستگاه جلوگیری نموده و مانع از آسیب دیدن الکتروموتور گیربکس دار می شود.

6) درپوش کنترل روغن
با کمک درپوش کنترل روغن، می توان میزان روانکار موجود در الکتروگیربکس را بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعویض نمود. لازم به ذکر است که روغنکاری صحیح و به موقع، یکی از مهم ترین اقدامات در تعمیر و نگهداری الکتروموتور و گیربکس های صنعتی است که تأثیر مستقیمی بر میزان عمر مفید دستگاه دارد؛ پیشنهاد می کنیم در همین راستا مقاله روش های روغنکاری گیربکس صنعتی را مطالعه فرمایید.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1/450/%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D8%B1

گیربکس حلزونی

۱۲ بازديد
گیربکس حلزونی نوعی گیربکس کاهنده است که برای کاهش سرعت منبع ورودی (الکتروموتور) و افزایش گشتاور خروجی به کار می‌رود؛ اجزای اصلی این گیربکس صنعتی شامل یک شفت با رزوه‌های مارپیچ (ماردون) و یک چرخ‌دنده حلزونی است. محور ورودی و خروجی گیربکس حلزونی با زاویه ۹۰ درجه نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند. از جمله مزایای گیربکس‌های حلزونی در مقایسه با سایر گیربکس‌ها می‌توان به ابعاد کوچک‌تر، زاویه ۹۰ درجه شفت‌ها و عدم برگشت‌پذیری در نسبت تبدیل بالاتر از ۱:۴۶ اشاره کرد. گیربکس‌های حلزونی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

انواع گیربکس های حلزونی
گیربکس‌های حلزونی را بر اساس پارامترهای مختلفی مانند طراحی ظاهری، نوع ورودی و خروجی و مشخصات فنی دیگر می‌توان دسته‌بندی نمود؛ اما رایج‌ترین نوع دسته‌بندی گیربکس‌های حلزونی بر اساس شکل ظاهری آن‌ها است.

انواع گیربکس حلزونی

انواع گیربکس حلزونی بر اساس شکل ظاهری پوسته عبارت‌اند از:

گیربکس حلزونی دایره‌ای (VF و MVF)
گیربکس حلزونی مکعبی یا کتابی
نحوه کار گیربکس حلزونی دایره‌ای و مکعبی مشابه هم بوده و این دو گیربکس، صرفاً از نظر ظاهری و برخی از مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند.

انواع گیربکس حلزونی براساس نوع ورودی

منظور از ورودی گیربکس حلزونی، نوع شفت ورودی و نحوه اتصال الکتروموتور و گیربکس است؛ انواع گیربکس حلزونی بر اساس نوع شفت ورودی (ماردون) به دو دسته تقسیم می‌شوند:

سالید شفت: در این گیربکس‌ها، ماردون به‌صورت شفت نری توپر است؛ گیربکس‌های VF و برخی از انواع گیربکس مکعبی از این نوع ورودی استفاده می‌کنند.
هالو شفت: هالو شفت یا شفت مادگی، نوع دیگری از انواع ورودی گیربکس‌های حلزونی است؛ در این حالت، موتور و گیربکس به‌صورت مستقیم به‌وسیله فلنج به هم متصل می‌شوند.
انواع گیربکس حلزونی بر اساس نوع خروجی

خروجی گیربکس حلزونی، نحوه اتصال گیربکس با تجهیز بعدی را مشخص می‌کند. به‌طورکلی، همه گیربکس‌های حلزونی از نوع هالوشفت بوده و به دو دسته پایه‌دار و فلنج دار تقسیم می‌شوند. در گیربکس‌های حلزونی پایه‌دار که با نام نرمال نیز شناخته می‌شوند؛ پایه‌های گیربکس که به پوسته متصل شده است، به‌وسیله پیچ به شاسی متصل می‌شود. گیربکس‌های فلنج دار نیز در دو نوع فلنج بزرگ (FF یا F) و فلنج کوتاه (C یا FC) عرضه می‌شوند.

موتور گیربکس حلزونی
انتخاب الکتروموتور مناسب برای یک گیربکس حلزونی نیازمند دانش فنی و محاسبات توان، سرعت، گشتاور و بررسی ابعاد هر دو دستگاه است؛ به‌همین‌علت، برخی خرید موتور گیربکس حلزونی را به خرید جداگانه این دو دستگاه ترجیح می‌دهند. موتور گیربکس حلزونی که با نام الکتروگیربکس حلزونی نیز شناخته می‌شود، ترکیب یک گیربکس حلزونی و الکتروموتور است که به‌صورت مستقیم با هم کوپل شده‌اند. همه گیربکس‌های حلزونی با ورودی هالوشفت، در صورت سفارش مشتریان می‌توانند به‌صورت موتور گیربکس ارائه شوند.

خرید گیربکس حلزونی
برای خرید گیربکس حلزونی متناسب با نیاز یک صنعت یا کاربرد صنعتی، ابتدا باید نیازهای موردنیاز به‌دقت بررسی شود و سپس باتوجه‌به آن‌ها گیربکسی با مشخصات مناسب انتخاب شود. مهم‌ترین مشخصاتی که برای خرید گیربکس حلزونی باید بررسی شوند، عبارت‌اند از:

تیپ گیربکس: در ابتدا باید بر اساس نوع کاربرد، تیپ گیربکس را مشخص نمایید؛ پس از اینکه تیپ گیربکس (گرد یا مکعبی) انتخاب شد باید مشخصات فنی آن‌ها را بررسی کنید.
نسبت تبدیل: یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی که برای خرید گیربکس حلزونی باید بررسی شود، نسبت تبدیل یا نسبت دنده است. نسبت دنده تعیین‌کننده سرعت خروجی گیربکس است و درصورتی‌که به‌درستی انتخاب نشود به گیربکس و سایر تجهیزات وابسته آسیب می‌رساند.
توان موتور: هر گیربکس ظرفیت مشخصی برای تحمل توان الکتروموتور دارد؛ در هنگام خرید گیربکس حلزونی، باید آن را متناسب با توان موتور انتخاب نمایید.
نوع چرخ‌دنده: اکثر گیربکس‌های حلزونی از چرخ‌دنده‌های حلزونی استفاده می‌کنند؛ اما برخی از برندهای معتبر مانند گیربکس SEW علاوه بر دنده حلزونی از یک جفت دنده هلیکال نیز در محصولات خود استفاده می‌کنند که موجب بهبود راندمان و افزایش بازه نسبت تبدیل گیربکس می‌شود.
جنس چرخ‌دنده: چرخ‌دنده‌های حلزونی از سه آلیاژ نیکل-برنز، فسفر-برنز و آلومینیوم-برنز تولید می‌شوند؛ که به ترتیب نیکل-برنز بیشترین مقاومت و بیشترین قیمت را داشته و آلومینیوم-برنز برای کاربردهای سبک‌تر و قیمت پایین‌تر استفاده می‌شود.
برند سازنده: پس از بررسی مشخصات فنی، برند سازنده نیز می‌تواند یکی از عوامل مؤثر در انتخاب و خرید گیربکس حلزونی باشد.
برای خرید گیربکس حلزونی از معتبرترین برندهای ایرانی و جهانی، با کارشناسان کالا صنعتی از طریق شماره‌ تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۳۰۰ در تماس باشید.
قیمت گیربکس حلزونی
قیمت گیربکس حلزونی باتوجه‌به نوع گیربکس و مشخصات فنی آن تغییر می‌کند. برای مشاهده قیمت گیربکس‌های حلزونی، باید به صفحه هر محصول مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. از جمله عوامل مؤثر بر قیمت گیربکس حلزونی عبارت‌اند از:

تیپ گیربکس: به‌طور‌ کلی، گیربکس‌های کتابی قیمت بیشتری نسبت‌به گیربکس‌های حلزونی گرد دارند.
سایز گیربکس: قیمت گیربکس حلزونی کوچک، کم‌تر از گیربکس‌های سایزهای بزرگ‌تر است.
برند گیربکس: برندهای معتبر گیربکس، قیمت بیشتری نسبت به محصولات کم‌تر شناخته‌ شده دارند؛ به عنوان مثال، قیمت گیربکس حلزونی ایتالیایی، نسبت به گیربکس‌های چینی و ایرانی بسیار بیش‌تر است.
نحوه نصب: یکی از عوامل مؤثر در قیمت گیربکس‌های حلزونی گرد (VF و MVF) نحوه نصب آن‌ها است؛ اما در مورد گیربکس‌های کتابی، نحوه نصب تأثیری بر قیمت ندارد. به‌صورت‌کلی، گیربکس‌های تیپ FC (فلنج‌دار) قیمت بیشتری نسبت به گیربکس‌های تیپ N (نرمال-پایه‌دار) دارند.
وب‌سایت کالا صنعتی علاوه بر عرضه گیربکس‌های حلزونی از برندهای معتبر، نماینده و عاملیت فروش بسیاری از این برندها نیز بوده و گیربکس‌های حلزونی را با قیمت نمایندگی و خدمات پس از فروش ارائه می‌نماید.

نحوه نصب گیربکس حلزونی
یکی از مزایای گیربکس حلزونی، امکان نصب در جهت‌های مختلف است؛ منظور از نحوه نصب، حالت‌های مختلف اتصال موتور و گیربکس و گیربکس با تجهیز بعدی است. در تصویر زیر طریقه نصب گیربکس حلزونی گرد را مشاهده می‌کنید.

نحوه نصب گیربکس‌های حلزونی گرد

در تصویر زیر طریقه نصب گیربکس کتابی را مشاهده می‌نمایید.

نحوه نصب گیربکس‌های حلزونی مکعبی

مزایای گیربکس حلزونی
از جمله مزایای گیربکس حلزونی نسبت به گیربکس‌های هلیکال، خورشیدی و ... عبارت‌‌‌‌اند از:

تعمیر و نگهداری آسان
پایین‌ترین قیمت در گیربکس‌های صنعتی
راه اندازی بسیار ساده
روغنکاری ساده و آسان در طول زمان مصرف
خاصیت خود قفل شوندگی و عدم برگشت پذیری در نسبت های تبدیل بالای 46
کاربرد گیربکس حلزونی
از گیربکس‌های حلزونی در کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می‌شود؛ رایج‌ترین کاربردهای این گیربکس‌ها، به عنوان گیربکس بالابر ساختمانی و گیربکس نانوایی است. برخی از کاربردهای گیربکس حلزونی عبارت‌اند از:

نانوایی
بالابر ساختمانی
نوار نقاله
میکسرها
صنایع غذایی
صنایع بسته‌بندی
اجزای اصلی گیربکس حلزونی
ماردون
چرخ دنده
پوسته گیربکس
بلبرینگ
کاسه نمد
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/108/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%AD%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%86%DB%8C

انتقال مواد غلیظ مانند قیر

۹ بازديد
قیر به عنوان یکی از مواد بر پایه هیدروکربن هیدوکربن تشکیل شده از دو عنصر مهم هیدروژن و کربن است. در حالت صنعتی قیر در ابتدا در پالایشگاه ها به عنوان جزئی از فرآورده‌های نفتی تولید و سپس راهی کارخانجات ایزوگام و آسفالت و ... می‌شود. این ماده با رنگ سیاه به صورت جامد بوده که با ایجاد حرارت تبدیل به مایع شده و سپس پمپاژ می‌شود. مکش و انتقال قیر به عنوان یکی از مواد غلیظ با دما و چسبندگی بالا همواره یکی از چالش‌های اساسی برای کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید آسفالت، ایزوگام و قیر بوده است.

نوع پمپ مناسب پمپاژ قیر
بدون شک برای انتقال و پمپاژ قیر نیاز به پمپ دنده ای است. به صورت کلی می‌توان بیان کرد پمپ های دنده‌ای برای انتقال مواد با غلظت بیشتر از آب استفاده می‌شود. پمپ های دنده ای در صنایع مختلف برای پمپاژ نفت، گازوئیل، روغن، عسل، ملاس، خمیر، چسب، رنگ و رزین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
های مناسب مواد غلیظ
لازم به ذکر است در فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی برندهای پمپ دنده نظیر موارد زیر موجود است. برای خرید پمپ دنده‌ای برای مواد غلیظ و همچنین الکتروموتور تک فاز و سه فاز می توانید با کارشناسان بخش فروش پمپ کالا صنعتی در ارتباط باشید.

پمپ دنده ای ایران تولید
پمپ دنده ای نقش جهان
پمپ دنده ای روتوفلوید هند (تحت لیسانس انگلستان)
پمپ دنده ای کوپار ترکیه
پمپ دنده ای ییلدیز ترکیه
قوانین کلی برای انتخاب دور الکتروموتور
معمولا دور پایین الکتروموتور برای مواد با دانسیته بیشتر انتخاب می گردید و برعکس برای غلظت پایین تر دور بیشتر استفاده می‌شود. ویسکوزیته بین 10-40 سرعت موتور 1000 دور را لازم دارد. در حالیکه اگر دانسیته به 30-150 افزایش یابد بهتر است از 750 دور استفاده شود. برای مواد غلیظ تر و همچنین هنگام استفاده از پمپ‌های استیل و برنجی نیاز به دور 200-500 دارند. قیر بسته به دمایی که دارد غلظت های مختلفی را تجربه می کند که یا با موتور 700 یا 900 دور بسته می‌شود.
پمپ دنده ای سری GF
اولین و پرکاربردترین پمپ برای انتقال قیر پمپ‌های ایران تولید و نقش جهان سری GF است. این نوع پمپ در سری پمپ‌های دنده خارجی قرار می گیرد و جنس بدنه آن چدنی است. دنده‌های پمپ قیر ایران تولید و نقش جهان از جنس فولاد آبکاری شده است. سایز ورودی و خروجی در پمپ‌های سری GF یکسان است. پمپ‌ GF تک جداره است و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که قیر روان باشد و حین پمپاژ نیاز به گرم شدن نداشته باشد.

بررسی نکات مهم در نصب و راه اندازی پمپ قیر GF
نکات مهمی در هنگام نصب و راه اندازی پمپ سری GF که برای انتقال قیر استفاده می شود باید رعایت شود. در تصاویر بعد ابعاد پمپ GF مناسب برای پمپاژ قیر نشان داده شده است.

دور و توان الکتروموتور یا الکتروگیربکس رد سری GF وابسته به غلظت مواد پمپاژ شده دارد که در ادامه جدول انتخاب نشان داده شده است.
هنگام شاسی و کوپله کردن الکتروموتور و پمپ دنده ای GF باید در نظر داشت محورها هم مرکز باشند در غیر این صورت به مرور زمان موجب تخریب و آسیب رسیدن به پمپ و موتور می‌شود.
اگر نیاز به نصب زانویی در خط انتقال پمپ است باید آن در فاصله 1 متری از خروجی نصب شود.
با توجه به اینکه سیال هنگام پمپاژ از بین دو چرخدنده عبور می‌کند باید عاری از مواد سخت و جامد باشد زیرا که به پمپ آسیب می‌رسد.
پیش از روشن شدن الکتروپمپ GF باید پر بودن پمپ توسط قیر اطمینان حاصل کرد که پمپ خشک کار نکند.
برای عدم ایجاد هزینه های اضافی زیاد باید هر چند وقت به صورت دوره‌ای بوش ها پمپ دنده ای GF بازدید شود و اگر لقی ایجاد شده بیشتر از 0.5 میلی‌متر باشد باید تعویض شود. در اصل زمان تعویض بوش ها بستگی به دمای کارکرد و نوع سیال دارد.
در ورودی پمپ بهتر است از سوپاپ یا حتی شیر یک طرفه شود.
تا حدی که ممکن است و غلظت سیال اجازه می دهد باید از الکتروموتور با دور بالاتر استفاده شود زیرا که با افزایش دور الکتروموتور قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE/515/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%82%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF

خرید گیربکس NMRV

۱۰ بازديد
برای خرید گیربکس NMRV، ابتدا باید نیازهای کاربرد موردنظر را به‌ دقت بررسی و سپس آن‌ها را مشخصات فنی گیربکس مانند سایز، نسبت تبدیل، گشتاور و … تطبیق دهید.

1) سایز گیربکس: همان‌طور که گفتیم، گیربکس‌های NMRV در 9 سایز مختلف در بازار عرضه می‌شوند؛ اندازه شفت های این گیربکس‌ها نیز باتوجه‌ به سایز تغییر می‌کند. همچنین انتخاب گیربکس با ابعاد مناسب برای کاربردهایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، بسیار حائز اهمیت است.

سایز گیربکس کتابی

2) نسبت تبدیل: نسبت تبدیل، یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها هنگام خرید گیربکس NMRV است. نسبت تبدیل تعیین می‌کند که دور ورودی از الکتروموتور در خروجی چقدر خواهد بود. نسبت تبدیل‌های بالاتر به معنای گشتاور خروجی بیشتر و دور خروجی کمتر هستند.

3) گشتاور خروجی: گشتاور خروجی مشخص‌کننده مقدار نیروی چرخشی تولید شده در خروجی گیربکس صنعتی است. گیربکس خریداری شده باید گشتاوری مطابق با نیازهای کاربرد موردنظر داشته باشد.

سایز گیربکس nmrv

باتوجه‌ به شباهت بسیار زیاد برندهای مختلف گیربکس حلزونی چینی با یکدیگر، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گیربکس NMRV به فروشگاه‌های معتبر مانند وب‌سایت کالا صنعتی مراجعه نمایید تا از اصالت و سلامت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. همچنین با خریداری از این وب‌سایت می‌توانید از خدماتی مانند مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

تعمیر و نگهداری گیربکس NMRV
تعمیر و نگهداری صحیح از گیربکس، ضامن حفظ سلامت و عملکرد بهینه دستگاه است؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت تعمیر و نگهداری گیربکس‌های NMRV، روغن‌کاری مناسب و به‌موقع آن‌ها است. گیربکس‌های NMRV تا سایز 90 توسط شرکت سازنده روغنکاری شده اند و برای راه اندازی نیازی به روغنکاری مجدد ندارند؛ اما گیربکس‌های سایز بزرگتر از 90 باید پیش از استفاده با میزان کافی روغن پر شوند. همچنین همگی این گیربکس‌ها باید به صورت دوره ای و پس از ساعت مشخصی استفاده مجدداً روغنکاری شوند.


قیمت گیربکس NMRV
عوامل مختلفی در تعیین قیمت گیربکس NMRV اثرگذار هستند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سایز گیربکس: گیربکس‌های سایز بزرگ‌تر برای کاربردهای سنگین‌تر ساخته شده و قیمت بیشتری دارند.
نوع خروجی: بسته به نوع خروجی گیربکس که فلنج دار، همراه با بازوی گشتاور یا ساده باشند، قیمت گیربکس تغییر خواهد کرد. گیربکس‌های دارای بازوی گشتاور گران‌ترین و پس از آن‌ها گیربکس‌های فلنج دار و ساده خواهند بود.
برند تولیدکننده: اکثر گیربکس‌های چینی از کیفیت یکسانی برخوردار هستند؛ ولی دو برند PSP و CEW کیفیت بیشتری نسبت به سایر برندهای گیربکس NMRV دارند؛ محصولات این دو برند از قیمت بیشتری نیز برخوردارند.
در مجموع قیمت گیربکس‌های NMRV باتوجه‌ به میزان صدای کاهش‌ یافته، دنده‌های باکیفیت، ظاهر زیبا و کارایی مناسب در مقایسه با گیربکس ایرانی بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و طرفداران زیادی در بازار ایران دارند.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/869/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-nmrv


پمپ تک شناور کشاورزی و صنعتی پمپیران

۹ بازديد
یکی از پمپ‌های کاربردی مخصوصا در حوزه کشاورزی، پمپ شناور است. همانطور که از نام این پمپ مشخص است، از نوع مستغرق در آب می‌باشد و بنابراین با توجه به در تماس بودن کل بدنه پمپ و بخش الکتروموتور آن، باید از لحاظ ساخت و کیفیت در سطح بالایی باشد تا دچار خرابی و سوختن ناشی از خوردگی یا اتصال سیم پیچ‌ها نشود. از شرکت‌های معتبر و شناخته شده ایرانی که پمپ‌های شناور را در بهترین کیفیت ارائه می‌کند، شرکت پمپیران است. شرکت پمپیران بزرگترین هلدینگ پمپ‌سازی در خاورمیانه بوده و محصولات خود را تحت لیسانس KSB آلمان تولید می‌کند. همچنین پمپیران گواهینامه سیستم مدیریت جامع (IMS) را داراست. محصولات پمپ شناور پمپیران مطابق با استانداردهای بین المللی ISO و EN ساخته می‌شود.

پمپ شناور پمپیران

قیمت پمپ شناور پمپیران
با توجه به تجربه فراوان پمپیران در زمینه پمپ سازی و البته داشتن مدیران و متخصصین خبره، این شرکت توانسته است ساخت پمپ‌های شناور خود را در بهینه ترین حالت ممکن چه از لحاظ قیمت و چه کیفیت انجام دهد؛ به همین خاطر قیمت پمپ شناور پمپیران بسیار مناسب می‌باشد. اما چه پارامترهایی در قیمت شناور پمپیران موثر است. در ادامه به این موضوع پرداخته خواهد شد.

تاثیر نوع پمپ در قیمت شناور پمپیران
پمپ‌های شناور پمپیران در دو نوع تخت و کوزه‌ای وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. در قسمت بعدی درباره تفاوت این دو نوع پمپ شناور توضیح داده خواهد شد. در انواع پمپ‌های شناور پمپیران، با وجود تعداد پروانه برابر، توان‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در نتیجه مقدار توانایی هد و دبی متفاوت است. به همین دلیل قیمت شناور پمپیران در نوع تخت و کوزه‌ای با وجود تعداد پروانه برابر با یکدیگر متفاوت است.

تاثیر مدل پمپ (هد و دبی) در قیمت شناور پمپیران
برای بررسی تاثیر هد و دبی بر قیمت، باید در یک نوع شناور این کار را انجام داد. به عنوان مثال در پمپ شناور تخت و تعداد طبقات برابر، مدل UQH293 نسبت به مدل UQH193 به دلیل داشتن دبی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

تاثیر تعداد طبقات پروانه در قیمت شناور پمپیران
پمپ‌های شناور پمپیران جز پمپ‌های طبقاتی محسوب می‌شوند؛ به این معنی که چندین مرحله پروانه بصورت سری در آن استفاده شده است. وجود تعدادی مرحله پروانه منجر به افزایش توانایی پمپاژ تا ارتفاع‌های بالاتر می‌شود. هر چقدر تعداد طبقات بیشتر شود، قیمت شناور پمپیران افزایش می‌یابد.

انواع پمپ شناور پمپیران
پمپ شناور تخت
پمپ شناور کوزه‌ای
پمپ‌های شناور پمپیران در دو نوع تخت و کوزه‌ای طراحی می‌شوند و هر دو این شناورها، از نوع تک هستند؛ یعنی برای استفاده باید موتور تک شناور پمپیران نیز به آن‌ها کوپل شود.

پمپ شناور تخت پمپیران
یکی از انواع پمپ تک شناور پمپیران، پمپ شناور تخت پمپیران است. این پمپ‌ها به نام پمپ جریان شعاعی نیز شناخته می‌شوند. از این پمپ در چاه‌های نیمه عمیق و عمیق، برداشت آب از دریاها، آتش نشانی‌ها و کاربردهای آبیاری کشاورزی بکار می‌آیند. برای دریافت اطلاعات انواع مدل‌های پمپ شناور تخت پمپیران می‌توانید به کاتالوگ پمپ شناور پمپیران مراجعه کنید.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/942/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%BE%D9%85%D9%BE/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%85%D9%BE/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%DA%A9-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%DA%A9-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

لوله کشی پمپ آب

۹ بازديد
افزایش جمعیت شهرنشینی و تراکم جمعیت در یک منطقه همچنین ساخت ساختمان های مرتفع، مشکلات کمبود فشار آب را باعث شده است. برای رفع چنین مشکلی استفاده از پمپ چاره کار است. یکی از انواع پمپ که قابلیت افزایش فشار آب در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری دارد، پمپ آب خانگی است. همانطور که اکثر تجهیزات مکانیکی و برقی نیاز به نصب با رعایت اصول ویژه ای دارند، نصب پمپ آب خانگی نیز باید مطابق با مقرراتی و رعایت نکاتی انجام شود که در مقاله دیگر بطور کامل به آن پرداخته شده است. یکی از مراحل مربوط به نصب، لوله کشی پمپ آب است. در سیستم پمپاژ آب در کنار پمپ آب خانگی وسایل دیگری استفاده می شوند، از جمله مخزن ذخیره و تجهیزات کنترلی و شیرآلات. اتصال اجزای سیستم پمپاژ آب به یکدیگر توسط مسیرهای لوله کشی باید انجام شود و انجام صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. لوله کشی پمپ آب مانند مسیر حرکت یک ماشین در شهر می باشد، با اینکه راننده می تواند چندین مسیر را برای رسیدن به مقصد طی کند اما انتخاب بهترین و کوتاه ترین مسیر اولویت دارد. لوله کشی پمپ آب نیز باید بدون خم و زانویی های بیش از حد باشد تا کمترین افت فشار را در مسیر ایجاد کند. در این مقاله کالاصنعتی به نحوه لوله کشی پمپ آب پرداخته خواهد شد، با ما همراه باشید.
روش های لوله کشی پمپ آب
بطور معمول به دو روش لوله کشی پمپ آب انجام می شود. یک روش نصب و لوله کشی پمپ آب بدون مخزن و روش دیگر نصب و لوله کشی پمپ آب با مخزن.

روش نصب و لوله کشی پمپ بدون مخزن
در روش اول پمپ آب مستقیما به لوله خروجی کنتور نصب می شود و مخزنی که آب را ذخیره کند و پمپ بتواند آب را از آن مکش کند، وجود ندارد. در این حالت آب مستقیما از انشعاب آب شهری واردشده به ساختمان توسط پمپ مکیده می شود. این روش یک مشکل بزرگ دارد و آن هم کاهش فشار آب ساختمان های کناری است. به همین دلیل نصب و لوله کشی پمپ بدون مخزن از لحاظ اصولی و قانونی مشکل دارد و ما هم این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم. اما با این حال برخی افراد پمپ را بدون مخزن نصب می کنند و مشکلات قانونی را زیر پا می گذارند.

روش نصب و لوله کشی پمپ با مخزن
در روش دوم پمپ آب به همراه مخزن ذخیره نصب می شود، بدین صورت که بعد از کنتور مخزن ذخیره آب نصب می شود و خروجی مخزن به ورودی پمپ آب متصل می شود. با این کار پمپ مکش آب را از مخزن انجام می دهد و دیگر مشکل کاهش فشار ساختمان های کناری اتفاق نمی افتد. این روش درست ترین راه است و در ادامه لوله کشی پمپ آب را برای این حالت شرح خواهیم داد.

مراحل لوله کشی پمپ آب
در مقاله نصب پمپ آب خانگی، نقشه نصب پمپ آب آورده شده بود. اجزای اصلی که در سیستم پمپاژ آب ساختمان ها وجود دارند شامل پمپ آب، مخزن ذخیره آب، شیرآلات، منبع انبساط پمپ و کلید اتومات یا ست کنترل است. اتصال هرکدام از این اجزا توسط لوله کشی انجام می شود. لوله کشی از کنتور ساختمان شروع شده و تا شیرهای خروجی مصرفی ادامه پیدا می کند.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%85%D9%BE/109/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%A2%D8%A8-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84

گیربکس سهند دور اصفهان

۹ بازديد

انواع گیربکس سهند 

محصولات شرکت سهند دور بیشتر شامل انواع گیربکس های صنعتی می شود؛ گیربکس سهند در مدل های مختلف با نسبت تبدیل، گشتاور و سرعت های متنوعی تولید شده و قابل استفاده با انواع الکتروموتور هستند؛ این گیربکس ها نیازهای بخش وسیعی از صنایع را پوشش داده و برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. از جمله تخصص های این شرکت تولید گیربکس گیربکس حلزونی، گیربکس کتابی و گیربکس هلیکال است که در ادامه به بررسی اجمالی انواع گیربکس سهند پرداخته و ویژگی های کلیدی آن ها را بررسی می کنیم.

گیربکس حلزونی سهند سری VF

گیربکس سهند سری vf

گیربکس حلزونی سهند سری VF پوسته ای دایره ای شکل و شبیه به پوسته حلزون دارد؛ این سری گیربکس با شفت ورودی نری (سالید شفت) و در 8 سایز زیر تولید می شود:

  • 62
  • 86
  • 110
  • 130
  • 150
  • 185
  • 210
  • 250

سایز 63 و 86 گیربکس حلزونی سهند سری VF با پوسته آلومینیومی و سایز های بزرگتر از 86 با پوسته چدنی قابل سفارش هستند. این مدل گیربکس های سهند قابل استفاده و کوپل شدن با انواع الکتروموتور 1500 دور و کمتر هستند. گیربکس VF سهند در 6 حالت قابل نصب و متصل شدن به موتور است که در عکس زیر می توانید تمامی این حالات را مشاهده کنید؛ همچنین اتصال این گیربکس ها به انواع الکتروموتور تک فاز یا سه فاز به وسیله کوپلینگ، تسمه و پولی یا چرخ دنده و زنجیر خواهد بود.
منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/112/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B3%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-sahand

گیربکس رهنما

۹ بازديد

کاتالوگ و لیست قیمت گیربکس رهنما را از کجا میتوانم دانلود کنم؟

برای دانلود کاتالوگ گیربکس رهنما به بخش بانک کاتالوگ مراجعه نمایید. با توجه به نوسانات قیمت توسط شرکت تولید کننده گیربکس رهنما ، برای دریافت لیست قیمت به روز گیربکس رهنمابا کارشناسان فروش در تماس باشید.

نرمال رهنما هم موجود دارید؟

نرمال، گیربکس VF FC و گیربکس MVF FC با نشان تجاری گیربکس رهنما موجود است. برای دریافت جزئیات و راهنمایی برای انتخاب بهترین گیربکس صنعتی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

آیا کارخانه رهنما فقط گیربکس تولید میکند؟

در کارخانه گیربکس رهنما انواع گیربکس صنعتی اعم از گیربکس حلزونی ، گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی و گیربکس ترکیبی تولید می شود. همچنین انواع گیربکس VF نرمال، گیربکس VF VF، گیربکس RAN، گیربکس HG و گیربکس BF تولید می شود.

گیربکس رهنما در کدام شهر تولید می شود و نزدیکترین نمایندگی گیربکس رهنما در مشهد کجاست؟

کارخانه گیربکس رهنما در شهر تهران است. گیربکس رهنما در اکثر شهر های ایران نیز دارای نمایندگی رسمی بوده و میتوانید خدمات مربوطه را از نمایندگی گیربکس رهنما در شهر خود دریافت نمایید.  گیربکس رهنما در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی فعال است. برای آگاهی از نمایندگی گیربکس رهنما در شهر خود با کارشناسان فروش در تماس باشید.

بعد از سفارش گیربکس رهنما چند روز زمان نیاز است تا به دستم برسد؟

با توجه به اینکه گیربکس رهنما دارای سایز و نسبت های زیادی است ، ابتدا با کارشناسان فروش برای انتخاب گیربکس در تماس باشید. در صورت موجودی جنس به صورت فوری ارسال وگرنه در کمترین زمان کاری گیربکس رهنما برای شما ارسال خواهد شد.