کاتالوگ گیربکس کتابی سهند

آشنایی با تجهیزات صنعتی

کاتالوگ گیربکس کتابی سهند

۱ بازديد
اگر به دنبال محصول با کیفیتی هستید که تنوع محصول بالایی داشته باشد و نیازهای مختلف صنعتی را پاسخگو باشد، گیربکس سهند اصفهان گزینه‌ای ایدئال برای شما خواهد بود. این شرکت به‌صورت تخصصی در زمینه تولید انواع گیربکس صنعتی از جمله گیربکس‌های حلزونی، هلیکال و گیربکس‌های خاص فعالیت می‌نماید.

برای دسترسی به اطلاعات فنی و مشخصات این گیربکس‌ها باید به کاتالوگ گیربکس سهند مراجعه نمایید. وب‌سایت کالا صنعتی به‌عنوان نماینده رسمی شرکت سهند، تمامی محصولات این شرکت را به همراه گارانتی، دیتاشیت و کاتالوگ محصول ارائه می‌نماید.

گیربکس‌های سهند را می‌توان به 6 گروه تقسیم‌بندی کرد:

گیربکس حلزونی
گیربکس هلیکال
گیربکس مخروطی
گیربکس شیرآلات
گیربکس‌های خاص
موتور گیربکس آسانسوری سهند
هر یک از گروه‌های گفته شده شامل تعداد زیادی گیربکس با مشخصات و کاربردهای منحصربه‌فرد هستند. در ادامه، کاتالوگ های گیربکس سهند اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم.

کاتالوگ گیربکس کتابی سهند
کاتالوگ گیربکس کتابی سهند حاوی نقشه‌های انفجاری، اطلاعات ابعادی، سایز فریم، جنس پوسته و دنده‌ها، توان موتور قابل‌استفاده، نسبت تبدیل و دور خروجی، موقعیت و نحوه نصب، وزن گیربکس و نکاتی درباره تعمیر و نگهداری گیربکس کتابی این شرکت است.

گیربکس کتابی سهند (سری W و U)، پرکاربردترین نوع گیربکس‌های حلزونی این شرکت است که ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر محصولات سهند داشته و در تمامی جهات قابل‌نصب هستند. از این گیربکس‌ها در کاربردهای مختلف صنعتی از جمله ماشین‌آلات بسته‌بندی، صنایع غذایی، صنایع چوب و کاغذ، بالابرها، صنایع کشاورزی، میکسرها و … استفاده می‌شود.

برای دانلود کاتالوگ گیربکس کتابی سهند روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ سهند سری w

کاتالوگ گیربکس حلزونی VF/MVF سهند
گیربکس‌های حلزونی گرد سهند با نام VF یا MVF عرضه می‌شوند. تفاوت این دو تیپ در نوع شفت ورودی گیربکس است؛ گیربکس حلزونی تیپ VF با شفت ورودی سالید (نری) و گیربکس MVF سهند با شفت ورودی هالو (مادگی) تولید می‌شود.

کاتالوگ گیربکس سهند سری VF/MVF شامل اطلاعات مهمی در خصوص انتخاب این تجهیزات است. از جمله:

توان ورودی و خروجی گیربکس
نسبت تبدیل
گشتاور خروجی
بازده گیربکس
دور ورودی و خروجی
ضریب کار
روغن مناسب گیربکس صنعتی
و …
برای دانلود کاتالوگ گیربکس‌های VF/MVF سهند روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ سهند سری vf_mvf

کاتالوگ گیربکس هلیکال سهند
گیربکس‌های هلیکال سهند با دو تیپ GHP و SN تولید می‌شوند. گیربکس GHP سهند که با نام گیربکس قورباغه‌ای یا گیربکس سه محور سهند نیز شناخته می‌شود، نوعی گیربکس هلیکال شفت موازی است که برای کاربردهای سنگین صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

گیربکس SN سهند بیشتر در نوار نقاله‌ها و دستگاه‌های مشابه آن به کار می‌رود. گیربکس SN سهند از دو چرخ‌دنده هلیکال تشکیل شده و با نسبت تبدیل ثابتی تولید می‌شود؛ برای تغییر نسبت تبدیل این گیربکس‌ها باید سایز پولی ورودی را تغییر داد.

البته شرکت سهند امکان تولید گیربکس‌های هلیکال سفارشی برای کاربردهای خاص را نیز فراهم نموده‌است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کاتالوگ گیربکس RAN سهند
گیربکس RAN سهند از چرخ‌دنده‌های مخروطی هلیکال تشکیل شده و امکان تغییر جهت نیرو را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. این گیربکس‌ها کمترین فضا را اشغال نموده و می‌توانند بیش از یک دستگاه را به طور هم‌زمان و با یک موتور راه‌اندازی نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.